ارزو که................




























هم سلولی...



وقتی که بهت گفتم تو همه ی دنیا می وتنها دلیل زنده بو دنم فقط تو هستی /خندیدی/وقتی از اعماق قلبم گفتم تو تنها امیدی برای زندگیم /خندیدی/وقتی از انتظار گفتم باز /خندیدی/گفتم باران میشوم بر لبان خشکیدهات باز /خندیدی/وقتی گفتم چتر تو میشوم تا باران بند اید وتو گزندی نبینی از طوفان/خندیدی/وقتی از نگرانی هایم گفتم برایت باز/خندیدی/حالا من ماندم وارزو هایم تو بگو ایا داشتن ارزو کجایش عیب که تو به تمام ان ها خندیدی.



نظرات شما عزیزان:

negar
ساعت13:28---28 ارديبهشت 1392
سلام منظورت را نفهمیدم ترشی دوس نداری اما میمیری برای عسل ؟پاسخ:شاید فرمت اهنگ رو نمیخونه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + یک شنبه 23 ارديبهشت 1392 / 15:46 /
- Online Support by www.1abzar.com --->